dag 1, de aankomst - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Roxanne Stoel - WaarBenJij.nu dag 1, de aankomst - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Roxanne Stoel - WaarBenJij.nu

dag 1, de aankomst

Door: Roxanne Stoel

Blijf op de hoogte en volg Roxanne

24 Maart 2017 | Kenia, Nairobi

daar zijn we dan, aangekomen en wel.
De vlucht vanaf Amsterdam duurde redelijk lang, waar we weinig hebben geslapen.
bij aankomst in Nairobi was het erg warm en wennen vergeleken met Nederland. Bij het aankomen in Nairobi moesten we voor we de bagage konden ophalen één of ander formulier invullen voor we het land in mochten.
En uiteindelijk stond daar dan Sarah ons op te wachten.
De vlucht van Nairobi naar Kisumu was een half uurtje waarbij ik alleen maar het opstijgen en het landen bewust heb meegemaakt. Bij het aankomen stonden er meerdere klassen te wachten die uit bussen kwamen rennen om te kijken hoe de vliegtuigen neerkwamen, hoe bizar en niet gewend dat je daar zo vrolijk van kan worden!
Nadat we zijn aangekomen in ons mooie Pabaris Paradise zijn we naar Nakumat gereden om boodschappen te gaan halen, een simkaart en wat MB's te kopen. Hierna zijn we nog wat gaan eten en zijn we uiteindelijk terug naar de compound gereden. Hier hebben we lekker gezwommen, weer gegeten en wat opgeruimd. nu zitten we nog even gezellig na te kletsen over van alles en nog wat, de dagen die nog komen gaan en de afgelopen dag.

  • 25 Maart 2017 - 08:11

    Eline:

    Het ziet er goed uit dames!!!

  • 25 Maart 2017 - 09:17

    Ria:

    Hoi lieverd, fijn dat jullie veilig aangekomen zijn, geniet van dit prachtige avontuur, XX

  • 25 Maart 2017 - 10:41

    Brigitte:

    Hoi lieverd,
    Fijn dat de reis goed is verlopen.
    Ik wens je een hele fijne tijd en geniet er volop van.

  • 26 Maart 2017 - 13:08

    Laura:

    Heel veel plezier en groetjes uit Haamstede

  • 26 Maart 2017 - 20:28

    Esther :

    Top! Ik hoorde van je collega stagiair op Emergis dat het best ook wel pittig was. Hou je taai, je kan het, verbaas je, zet je in en bovenal: geniet! Lieve groet

Tags: Geen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxanne

Hallo! Mijn naam is Roxanne Stoel en ik ga in maart via mijn opleiding maatschappelijk zorg niveau 4 leerjaar 2 richting Kenia, samen met nog 4 meiden. Ik zal eerst 1,5 maand verblijven in Kisumu waar ik stage loop in Lutheran special school. Vervolgens reizen wij door naar Rangala hier verblijven wij ook 1,5 maand. Hier ga ik stage lopen in Rangala baby home. Als jullie willen weten hoe het met mij gaat volg dit blog dan, want ik zal hier proberen elke week een berichtje op te zetten. Ik hoop dat jullie net zo veel gaan genieten van mijn verhalen, als ik van mijn reis! groetjes!

Actief sinds 24 Jan. 2017
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 14074

Voorgaande reizen:

23 Maart 2017 - 20 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: