Mijn eerste reis - Reisverslagen van Roxanne Stoel - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Roxanne Stoel - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hallo blog lezers,
Mijn naam is Roxanne Stoel en ik sta op het punt om een spannende, leerzame reis te gaan maken richting kenia samen met nog 4 meiden.
Ik zit momenteel in mijn 2e leerjaar en volg de opleiding maatschappelijke zorg. En via mijn school krijg ik de kans om mijn stage van 3 maanden in het buitenland te volgen.
De eerste 1,5 maand zal ik verblijven in Kisumu waar ik stage loop bij mama Nangina ,dit is een weeshuis.
Hierna gaat de reis verder naar Rangala waar ik ook 1,5 maand verblijf. Hier ga ik stage lopen bij Rangala baby home. Hier zitten vooral kinderen tussen de 0 en 5 jaar. De kinderen worden hier gebracht door hun familie, omdat ze geen moeder meer hebben en op dat moment niet voor hun gezorgd kan worden. Wanneer de kinderen 5 jaar zijn wordt er verwacht dat of hun vader of de familie de kinderen op komt halen.
Ik hoop vooral de kinderen de aandacht te kunnen geven die zij niet altijd krijgen. Ook hoop ik heel veel te leren en enorm veel ervaringen op te doen.

Als jullie benieuwd zijn hoe het met mij gaat volg dan deze blog. Ik zal hem zoveel mogelijke bij houden om jullie op de hoogte te houden
Ik hoop dat jullie net zoveel gaan genieten van mijn verhalen, als ik van mijn reis!

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2017

Weekend Nakuru national park & hellsgate

20 Mei 2017

rangala

02 Mei 2017

Masai Mara

13 April 2017

nieuwe stageplaats

08 April 2017

afgelopen week
Roxanne

Hallo! Mijn naam is Roxanne Stoel en ik ga in maart via mijn opleiding maatschappelijk zorg niveau 4 leerjaar 2 richting Kenia, samen met nog 4 meiden. Ik zal eerst 1,5 maand verblijven in Kisumu waar ik stage loop in Lutheran special school. Vervolgens reizen wij door naar Rangala hier verblijven wij ook 1,5 maand. Hier ga ik stage lopen in Rangala baby home. Als jullie willen weten hoe het met mij gaat volg dit blog dan, want ik zal hier proberen elke week een berichtje op te zetten. Ik hoop dat jullie net zo veel gaan genieten van mijn verhalen, als ik van mijn reis! groetjes!

Actief sinds 24 Jan. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14103

Voorgaande reizen:

23 Maart 2017 - 20 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: