dag 9 - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Roxanne Stoel - WaarBenJij.nu dag 9 - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Roxanne Stoel - WaarBenJij.nu

dag 9

Door: Roxanne Stoel

Blijf op de hoogte en volg Roxanne

02 April 2017 | Kenia, Kisumu

hallo allemaal,

Even een kleine samenvatting van donderdag en vrijdag.
Donderdag was het op stage weer redelijk hetzelfde als de dag ervoor, het is nog steeds wennen dat de baby's geen luiers aan hebben en ze dus gewoon op je schoot kunnen plassen en poepen. We zijn uitgenodigd om volgende week met een mama van onze stageplaats mee te gaan naar de kerk. Eind van de middag ben ik ziek geworden en ook Yoni heeft net als ik overgegeven.

Vrijdag hebben we rustig aan gedaan en vooral in de schaduw bij het zwembad gelegen om nog wat rustig aan te doen.

gisterenochtend stond de wekker om 5:45, want ja wie wat wilt zien moet wat vroeger opstaan. we werden stipt 6:30 opgehaald en reden door naar Kakamega Forest. Na ongeveer 2,5 uur rijden waren we er dan eindelijk!

we zouden aan een reis gaan beginnen waar we 3 á 4 uur over zouden lopen, tot we bij rivier Yale zouden zijn. Na vele foto's weinig stoppen en nog maar 2,5 uur verder hoorde wij dus de rivier al. Die mensen die dit normaal lopen, doen echt iets fout! Bij de rivier hebben we een broodje, wat chips en koekjes gegeten en wat wijn gedronken. Na hier heerlijk te hebben gezeten besloten we na een uurtje? terug te gaan lopen.

Na 5 minuten naar boven te klimmen waren mijn benen verzuurd! maar we gaven niet op en liepen door! dit deel was wat minder mooi en het leek wel alsof wij in het gadra bos waren, zo recht haha.

bij terugkomst bij de bus nog wat gedronken en we zijn weer begonnen aan onze terug reis. WAUW wat een mooie reis was dit! heel de dag enorm genoten!

nog heerlijk afgesloten met eten bij Mon Ami waar we lekkere pizza hebben gegeten met Sarah en haar Nederlandse vriendin Mariëlle.

echt een dag die voor herhaling vatbaar is.
groetjes!

Tags: Geen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxanne

Hallo! Mijn naam is Roxanne Stoel en ik ga in maart via mijn opleiding maatschappelijk zorg niveau 4 leerjaar 2 richting Kenia, samen met nog 4 meiden. Ik zal eerst 1,5 maand verblijven in Kisumu waar ik stage loop in Lutheran special school. Vervolgens reizen wij door naar Rangala hier verblijven wij ook 1,5 maand. Hier ga ik stage lopen in Rangala baby home. Als jullie willen weten hoe het met mij gaat volg dit blog dan, want ik zal hier proberen elke week een berichtje op te zetten. Ik hoop dat jullie net zo veel gaan genieten van mijn verhalen, als ik van mijn reis! groetjes!

Actief sinds 24 Jan. 2017
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 14101

Voorgaande reizen:

23 Maart 2017 - 20 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: